Enrique Murciano
+77
Dreamy
Elise
K-Roll
histerik2Spidey
MissTaylor
Friend
Keancy
Jenny
Emma
dmfan
Maryam
Elodie
anais6989
soph54
Kiwimath
girlieroxy
Lou
nanieblue
samfan
jabamiah
Nanouille
célie
showrunner
paupi
Sinrastro
larissa
SaMalone
ludi
SweeTayl
Neelaly
jennifer du 02
Fraisy
Shopgirl
Malone
marli
Maira
loupiote
clairounett
milaya
Marine_taylor
cecile
corrs0
Feerie21
little_nini
Keziah
choklita
DarthMarion
Milie
Stella
Ana
AxL
SamSam
Valérie
Adeline
Holf
shark2r
Ally
Lulu
lisa
Pim
Samgriss
Leeloo
mélanie
Nakayomi
Magic
Azertynin
Cristelle
Octa
Danny Boy's College Girl
charly
Amandine
Blacksad
Stefka
Heather
aliasfr
Céline
Mali
81 participants
Page 27 sur 40
Page 27 sur 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Enrique Murciano
Me suis faite grillée !
Désolée, viens juste de débarquer ... deuxième alors ...
Ana- Agent spécial
Tant pis pour toi, tralala lalère-euh !Ana a écrit:Me suis faite grillée !
J'te le passerai quand j'en aurai fini avec lui (d'ici 30 ou 40 ans ).
Holf- Directeur Adjoint
c'est mesquin ... suis désespérée, moi, maintenant ...
*** M'en vais me pendre***
Ana- Agent spécial
On ne se bat pas les filles!
Nannn! Ana reste ici, Holf tu veux pas le lui prêter? Genre pendant les weekend?
Nannn! Ana reste ici, Holf tu veux pas le lui prêter? Genre pendant les weekend?
Mais non Ana...Ana a écrit: c'est mesquin ... suis désespérée, moi, maintenant ...
Je veux bien te le prêter, de temps en temps
Eh, ça me fait penser qu'on ne sait même pas s'il a un petit frère ?
EDIT pour Malone : eh, je veux bien prêter, mais pas les week-end ! C'est les seuls moments vraiment bien, j'suis pas folle
Holf- Directeur Adjoint
Il 2 soeurs ...
je le prends tous les soirs de la semaine ?
je le prends tous les soirs de la semaine ?
Ana- Agent spécial
Bein voyons !Ana a écrit: je le prends tous les soirs de la semaine ?
Tu l'auras les mercredi après-midi, et les vacances scolaires une semaine
Tant pis pour les soeurs... Un cousin peut-être ?
(je commence à fatiguer, moi... )
Holf- Directeur Adjoint
T'es dure en affaire, toi !
Ana- Agent spécial
Faut bienAna a écrit: T'es dure en affaire, toi !
Tu penserais qu'il a une tare cachée, si je te le refilais facilement
Non, mais si on s'entraide pour aller aux US et le trouver, on pourra faire un partage plus équitable...
Holf- Directeur Adjoint
Bah il l'aura, sa femme aventurièreMalone a écrit:Le pauvre... il va se faire enlever, il ne va rien comprendre.
Holf- Directeur Adjoint
Que du bénef' pour lui, il ne manquerait plus qu'il se plaigneMalone a écrit: Ouais en effet, il en aura même 2 pour le prix d'1 là.
Faut vraiment que j'aille dormir, moi... J'aurai à peine le temps de descendre de l'avion que 2 infirmiers viendraient me chercher
Holf- Directeur Adjoint
Holf a écrit:Faut bienAna a écrit: T'es dure en affaire, toi !
Tu penserais qu'il a une tare cachée, si je te le refilais facilement
Non, mais si on s'entraide pour aller aux US et le trouver, on pourra faire un partage plus équitable...
Ah ! Dans ce cas-là ! Je suis partante !
Ana- Agent spécial
Je t'accompagne (je pars me faire opérer, on adopte et voilà les problèmes "femmes" et "enfants" sont résolus... Et on viendra te rendre visite à l'hôpital... ).Holf a écrit:Faut vraiment que j'aille dormir, moi... J'aurai à peine le temps de descendre de l'avion que 2 infirmiers viendraient me chercher
T'es encore plus grave que moiNakayomi a écrit:Je t'accompagne (je pars me faire opérer, on adopte et voilà les problèmes "femmes" et "enfants" sont résolus... Et on viendra te rendre visite à l'hôpital... ).
J'ai lu ton post trois fois pour être sûre de bien comprendre
Ya toujours l'autre solution de devenir Mormons...
Comme ça tout le monde sera content !
Holf- Directeur Adjoint
Les mormons ne sont officiellement plus polygames.... dommage!
Nanouille- Agent spécial
On n'est ps obligés de se marier non plus ...
Ana- Agent spécial
@ Nanouille : ah bon ? dommage...
Donc on fait ça comme ça : je me marie, et toi tu es la concubine ?
Si l'union libre te convient, tant mieux...Ana a écrit:On n'est ps obligés de se marier non plus ...
Holf- Directeur Adjoint
Si vous avez besoin d'une domestique dans votre ménage a trois
pensez à moi
Je fais ménage, vaisselle, cuisine n'importe quoi
pensez à moi
Je fais ménage, vaisselle, cuisine n'importe quoi
Lou- Nouvelle recrue
Ca marche ! Topons-là !Holf a écrit:Si l'union libre te convient, tant mieux...Ana a écrit:On n'est ps obligés de se marier non plus ...
Qu'est-ce qu'est-ce qu'on ne ferait pas pour lui ...
Ana- Agent spécial
Comme tu dis...Ana a écrit:Ca marche ! Topons-là !
Qu'est-ce qu'est-ce qu'on ne ferait pas pour lui ...
C'est ok, alors. Chouette !
Et Lou: on devrait pouvoir s'arranger...
Holf- Directeur Adjoint
Je ne sais pas si vous connaissez cet article, je l'ai trouvé sur le forum Destined.
Pour ceux qui veulent se tenir à l'écart des spoilers, faites attention, l'article parle de la saison 4.
Le voila :
Pour ceux qui veulent se tenir à l'écart des spoilers, faites attention, l'article parle de la saison 4.
Le voila :
Murciano Finds a Lot to Love
By Kate O'Hare, Zap2it
May 3 2006
Enrique Murciano on 'Without a Trace'Fans of CBS' Thursday hit "Without a Trace" got a bit of a surprise in the March 9 episode titled "Check Your Head."
In a bowling-alley scene at the end of this unusually loopy episode about a missing supposed agoraphobic, Anthony LaPaglia and Enrique Murciano, as FBI Special Agents Jack Malone and Danny Taylor, burst into a rendition of the Dean Martin classic "That's Amore."
"We sang, we laughed, we cried," Murciano says. "It was good. It was a lot of fun. We didn't even plan it. That was Anthony. He did it, and I jumped right into it."
Murciano is relaxing in his trailer on the Warner Bros. lot between takes. Earlier, he was shooting scenes with Eric Close, as FBI Special Agent Martin Fitzgerald, and new regular Roselyn Sanchez, as Elena Delgado, the latest member of the New York-based missing-persons squad.
Playing the rest of the squad are Poppy Montgomery as Samantha Spade and Marianne Jean-Baptiste as Vivian Johnson.
While the humor and the singing in "Check Your Head" may be unusual for the series, they're not unusual on the set. On this particular day, Murciano spends the time between takes bouncing around like a puppy, laughing and joking -- which is just business as usual for the Miami native.
"The other day," Murciano says, "someone said to me that my energy, when you talk to me, hang out with me, is of an 8-year-old boy. On screen, I've got a 45-year-old thing going on. I was like, 'Wait a minute, how does that work?'
"You just saw me shooting. When I'm shooting, I'm a nightmare, running all around the set. That's the way I work. I like to have energy. I like to make mistakes, and hopefully we get good stuff. But you don't see it on screen.
"I never see the show when it's running on the air, but I have TiVo. I'll go home, and I'll see two or three episodes at a time. It's weird. It's almost like, 'It's not even me. Wait, I did that? I said that like that? Wow.'"
Over the course of the conversation, Murciano expresses his affection for many folks, starting with Henry Winkler of the recently shelved CBS comedy "Out of Practice," who came to fame as the Fonz on "Happy Days."
"I love Winkler," Murciano says. "He's one of the nicest guys in the business, if not the nicest. When I started acting, I met him through a friend of mine who was very close to him, so he took me under his wing. He coached me for one of my very first auditions, took time out of his busy schedule."
As to whether he'd like Winkler to appear on "Without a Trace," Murciano says, "I would love it. I'd give him half my salary for the week. If $18 will get him to come on this show, I'll do it. He's one of my favorite people in the world."
He also has high praise for movie stars Denzel Washington ("He's my role model"), Gary Oldman, Sean Penn and Johnny Depp. And he's pretty fond of LaPaglia.
"Anthony plays the role of the star quarterback as far as our cast is concerned," Murciano says. "He sets a fantastic example and tone on our set. He's very cool, and he's very smart."
Murciano's love doesn't stop there. "Working with all the people that I work with is my favorite thing on this show, because they each offer something different. Poppy's so smart and clever and sarcastic and funny. Eric's just a good guy, a simple guy. He's great. Marianne is heaven, and now with Roselyn on the show, she's so much fun."
Although Murciano's character is called Danny Taylor, that's not the name he was born with; in an episode, he had a brother surnamed Alvarez. Bringing Sanchez, a native of Puerto Rico, on the show has allowed a different side of Danny -- and Murciano, a Cuban-American -- to come out.
"Around her, he lets go," Murciano says. "Because it's Roselyn, I let loose when I'm working. I get so many letters telling me how much they love Roselyn and I together, when are Roselyn and I going to get together, when that's going to happen.
"They just want that love story. There's something that excites people about Roselyn and I. I don't know what it is. In the tabloids, it said that the two of us were having a real-life relationship, and it's not true. So there's something there.
"The fans keep saying, 'When are you two going to get together?' So we'll see."
On April 28, limited release began for "The Lost City," a film directed and produced by its star, Cuban-born actor Andy Garcia, whose brother-in-law is married to Murciano's aunt.
In the film, set during the Cuban revolution in 1959 and shot in the Dominican Republic, Garcia and Murciano play brothers caught up in the turmoil. Also starring are Bill Murray, Nestor Carbonell, Steven Bauer and Dustin Hoffman as gangster Meyer Lansky.
"I'm very proud of the movie," Murciano says. "We screened it last week in Miami for about 2,500 people. We got a standing ovation. There wasn't a dry eye in the house. It's a very emotional movie. It's not just for Cubans but for anyone who has a family. It's about what people go through to enjoy freedom."
For Murciano, it reminded him of how he feels about where he lives now. "I like it right where I'm at. I like it right here in Los Angeles and Miami and New York. I love it. I'll tell you, I've been everywhere in the world, and there's no place like the USA. If you don't like it, take a tour around the world and come back and tell me what you think, because I've been everywhere.
"That's what this movie's about, not so much about the USA, but it's about freedom."
paupi- Stagiaire au FBI
Merci pour cet interview très intéressante !
Céline- Directeur Adjoint
Page 27 sur 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40